BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τρίτη 8 Μαΐου 2012


Στα πλαίσια του περιβαλλοντικού μας προγράμματος για τα δάση, αφού δραματοποιήσαμε μια ιστορία για ένα δάσος που έπιασε φωτιά, μετά μιλήσαμε και καταγράψαμε συναισθήματα που μπορεί να νιώθει ένα δέντρο μόνο του στο δάσος...





Φέτος μαθαίνουμε τα γράμματα σε συνδυασμό με το πρόγραμμα αγωγής υγείας
που κάνουμε για την αυτοεκτίμηση. Δεν περιοριστήκαμε στη γνωστή προσέγγιση να γράφουμε λέξεις - ιστορίες από το κάθε γράμμα. Κάθε παιδί έφτιαξε τον εαυτό του (όταν έρχονταν η σειρά του του αρχικού του ονόματος) και όλοι μαζί λέγαμε επίθετα που αρχίζουν από αυτό το γράμμα. Για παράδειγμα στο γράμμα 'Ε' - είχαμε την 'Ελένη' που μπορεί να είναι 'ευγενική', 'ελεύθερη', 'επιτυχημένη' κ.λ.π. Όλα τα κορίτσια και τα αγόρια αναρτώνται σε έναν πίνακα και στο τέλος της χρονιάς θα επανέλθουμε και το κάθε παιδί θα επιλέξει το επίθετο που του ταιριάζει περισσότερο !



Μία έξυπνη ιδέα που εξοικονομεί χρήματα, πόρους και ενέργεια και ευνοεί την ομαδική εργασία πραγματοποίησα φέτος και άρεσε πολύ στα παιδιά. Κάποια φύλλα εργασίας από γνωστά βιβλία, αντί να τα φωτοτυπήσω 25 φορές, τα μεγέθυνα σε Α3, τα έβγαλα μόνο 5 φωτοτυπίες (όσες είναι οι ομάδες μας) και τα πλαστικοποίησα. Η κάθε ομάδα έπαιρνε μια πλαστικοποιημένη φωτοτυπία και ΄έλυνε την άσκηση' με κολάζ ή με μαρακδόρους που σβήνουν. Του χρόνου δεν θα χρειαστεί να βγάλω ξανά φωτοτυπίες με όλη την οικονομία που αυτό συνεπάγεται! Στους φακέλους των παιδιών θα μπει η φωτογραφία από τη δραστηριότητα!